Notizie di a Cumpagnia| "A passione rializeghja i sogni, a squadra crea splendore" Attività di espansione

Per rinfurzà a coesione di a squadra, l'esecuzione, è rinfurzà l'amicizia trà i culleghi.

U 6 di lugliu di u 2022, u staffu di u dipartimentu cummerciale di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd hà realizatu una attività di espansione cù u tema di "Passion Makes Dreams, Team Makes Brilliance" à a Base di Training Team Rescue Team di i Lions Southern.

Attività di espansione di Dongxu 3

Questa attività hè stata realizata sottu a guida di l'istruttore Ma di u (Squadra di salvata di i Lions di u Sud), è i partenarii di Dongxu eranu pieni di passione è morale altu.

Attività di espansione di Dongxu 4 Attività di espansione di Dongxu 5 Attività di espansione di Dongxu 6 Attività di espansione di Dongxu 8 Attività di espansione di Dongxu 7 Attività di espansione di Dongxu 10 Attività di espansione di Dongxu 9 Attività di espansione di Dongxu 11 Attività di espansione di Dongxu 12

Questu avvenimentu hà lanciatu prughjetti cum'è "testimonià u mumentu di u miraculu", "sfidendu l'impussibile" è "a strada di a vita à traversu u ventu è a pioggia".Ogni prughjettu prova a coesione di a squadra, a visione cumuna, a cunniscenza di a relazione d'interessu trà u scopu generale è i scopi di a cumpagnia, è a scuperta di cultivà a coesione di a squadra à u puntu più altu.Dopu un fallimentu continuu è l'esplorazione, truvamu l'essenza di "unità" per esse trasmessa da l'attività.Un squadra putente pigliarà l'unità cum'è l'idea core.

Attività di espansione di Dongxu 13 Attività di espansione di Dongxu 14 Attività di espansione di Dongxu 15 Attività di espansione di Dongxu 16 Attività di espansione di Dongxu 17 Attività di espansione di Dongxu 18 Attività di espansione di Dongxu 19

UN GRUPPI DI POPPI, UNA COSA, UN CORU

Attività di espansione di Dongxu 20

FACCIAMO A NOSTRA ENERGIA è L'ENTUSIASMU SCURRI LIBERAMENTE

Attività di espansione di Dongxu 21 Attività di espansione di Dongxu 22 Attività di espansione di Dongxu 23

ESSAI UNA SQUADRA INVINCIBLE

Attività di espansione di Dongxu 24

IN U SVILUPPU FUTURU, I MEMBRI di DONGXU MANTENNERANU U MEGLIU STATU PER COOPERARE, UNITÀ, LAVARE DURU è LUTTE PÀ OTTENERE L'OBJETU COMMU !

A nostra ricerca è u scopu di a cumpagnia hè di "Supdisfà sempre i nostri bisogni di i clienti".Cuntinuemu à sviluppà è cuncepisce prudutti di qualità superiore sia per i nostri vechji è novi clienti è ottene una prospettiva win-win per i nostri clienti è ancu per noi per u fabricatore Chine di SCAMBIATORI DI CALORE è UNITÀ DI POTENZA IDRAULICA, a nostra merchandise hà una popularità superiore da u mondu sanu. cum'è u so costu più cumpetitivu è u nostru più vantaghju di l'assistenza post-vendita per i clienti.

Produttore Chine di SCAMBIATORI DI CALORE è UNITÀ DI POTENZA IDRAULICA, "Create Valori, Servite u Cliente!"hè u scopu chì perseguitemu.Speremu sinceramente chì tutti i clienti stabiliranu una cooperazione à longu andà è mutualmente benefica cun noi. Se vulete ottene più dettagli nantu à a nostra cumpagnia, per piacè cuntattate cun noi avà!

Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: No.11, Seven Road, Lianhe Industrial Park, Foshan City, China, 528226


Tempu di Postu: 25-Nov-2022