Dr Zhang Haiping |A furmazione di tecnulugia idraulica di Foshan hè cunclusa cun successu

Per migliurà sistematicamente u livellu di a tecnulugia idraulica di l'imprese Foshan, Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., LTD., Cum'è l'unità di presidente di l'Associazione di l'Industria Idraulica è Pneumatica di Foshan, u Dr Zhang Haiping, un studiosu da Germania, un espertu idraulicu senior. , un prufissore visitante di l'Università di Tecnulugia di Lanzhou è un cunsultante onorariu di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hè statu invitatu à Foshan da u 6 di ghjugnu à u 9 di ghjugnu di u 2019 per tene una furmazione di tecnulugia idraulica orientata à a pratica per i tecnichi intermedi.

L'introduzione di u prufessore

dx1

Dr Zhang haiping hà una ricca spirienza pratica idraulica, hà publicatu più di 20 carte è hà una solida fundazione teorica.Hà scrittu 5 monografie di tecnulugia idraulica assai populari, cumprese Valve di Cartuccia di Vite idraulica, Tecnulugia di Controlu di Velocità Idraulica, Tecnulugia Pratica di Testa Idraulica, Tecnulugia di Applicazione di Valve di Balance Hydraulic è Vernacular Hydraulic.
U ghjugnu 2019 u corsu di furmazione idraulica di u Dr Zhang Haiping Foshan ospitatu da Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hè statu apertu cù successu in Foshan.Avà, goditemu u maravigliu cursu inseme !

dx2

U Signore Zhang Wei, direttore generale di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., LTD.
Bonu ghjornu à tutti, mi chjamu Zhang Wei.Prima di tuttu, vi accolgo cordialmente in nome di Dongxu Hydraulic.Semu furtunati di invità u duttore Zhang à Foshan per dà l'uppurtunità di studià più, chì hè veramente gloriosu yan!
Spergu chì sta attività di furmazione pò aiutà à tutti, furnisce servizii tecnichi prufessiunali per a nostra industria idraulica, migliurà a qualità di u produttu di a nostra cumpagnia à una qualità più alta, perchè u pruduttu hè più cumpetitivu in u mercatu, avemu da travaglià inseme per rifornimentu, infine sinceramente. vulemu chì sta attività di furmazione uttene un successu cumpletu!

dx3

U duttore Zhang Haiping hè ben accumulatu è strategicu vantaghju.Parla principiu, essenza è cuncettu in lingua simplice, è "penetra" a tecnulugia idraulica.A furmazione hè stata divisa currettamente in sette temi:
● cuntrollu elettricu di unità liquidu
● Test hè l 'anima di prissioni idraulica
● Tecnulugia di cuntrollu di vitezza idraulici
● Tecnulugia di appiecazione valve Balance
● Oliu idraulicu
● Circa u disignu di sistema idraulici
● U sviluppu di a tecnulugia idraulica cambia

dx4

In a classe, i studienti piglianu appunti cù cura, mettenu i punti chjave in u quaderno, idee clarificate per l'apprendimentu, in ogni mumentu è in ogni locu per amparà novu.U duttore Zhang haiping hà dettu ancu chì i studienti anu da avè un spiritu criticu.Sì avè qualchì quistione nantu à u cuntenutu di u libru di testu, ponu circulà
li in una penna rossa è fate suggerimenti per a revisione.

Pausa trà e classi

A furmazione furnisce ancu opportunità per a cooperazione inter-industriale è una piattaforma per a cooperazione inter-imprese.Duranti a pausa di tè, i studienti hà pigliatu l'iniziativa di cunsultà u duttore Zhang haiping nantu à i punti impurtanti è difficiuli di l'ultima classa, mentre chì u ferru hè caldu, è constantemente dumandatu dumande è interazzione cù l'altri nantu à u cuntenutu di l'insignamentu è i prublemi scontru in a so pratica di travagliu, in modu di approfondisce a so intelligenza è di migliurà a so intelligenza.

dx5
dx6
dx7
dx8

A cumunicazione tecnica

U quartu ghjornu, u duttore Zhang Haiping risponde à e dumande tecniche di i studienti nantu à a nostra cumpagnia.Avemu riunitu in a cumpagnia idraulica Dongxu, per discutiri cumu si mette a tiuria amparatu in classi veramente à l'implementazione di a pratica di a tecnulugia di l'impresa.

dx9
dx10

A nostra visione: discute a tecnulugia idraulica inseme, prumove l'innuvazione cuntinuu è l'avanzata di a tecnulugia idraulica, lasciate chì u mondu s'innamora di Made in China, avemu travagliatu duru!

A fine hè ancu u principiu

U corsu di furmazione idraulica di quattru ghjorni in Foshan hè stata cumpletata cù i sforzi cumuni di u duttore Zhang Haiping, i studienti è u staffu di Dongxu!Quì, vulemu sprime u nostru ringraziu sinceru à u duttore Zhang Haiping è à tutti i studienti chì sò ansiosi di amparà.

dx11
dx12

Tempu di Post: 19-May-2022