Notizie tecniche|Quali dui metudi di rinfrescante di circulazione sò usati in u cooler d'oliu?

In generale, u cooler d'oliu adopta dui metudi di rinfrescante circulante: u modu di raffreddamentu di a pompa d'oliu integrata è u modu di raffreddamentu di a pompa d'oliu esterna.

Quali dui metudi di rinfrescante di circulazione sò aduprati in u cooler d'oliu 1

U metudu di rinfrescante di circulazione di a pompa d'oliu integrata significa chì a pompa di l'oliu interna di u cooler d'oliu pompa l'oliu in u tank d'oliu, è u manda à l'evaporatore di a piastra di u cooler d'oliu attraversu u pipeline di l'oliu, è scambià u calore cù u bassu. -temperature è bassu-pressure liquid refrigerant à ghjunghje sin'à u scopu di cooling.

L'oliu rinfriscatu hè tornatu à u tank d'oliu per mischjà, è poi pompatu da a pompa d'oliu per a recirculazione.

Quali dui metudi di rinfrescante di circulazione sò aduprati in u cooler d'oliu 2 Quali dui metudi di rinfrescante di circulazione sò aduprati in u cooler d'oliu 3

U metudu di rinfrescamentu di a circulazione di a pompa di l'oliu esternu significa chì ùn ci hè micca una pompa d'oliu in u cooler d'oliu, è l'oliu in u tank d'oliu hè pompatu fora da una pompa d'oliu indipendenti esterna è mandatu à u sistema di raffreddamentu di l'oliu per rinfriscà, è dopu turnatu à u cisterna d'oliu per a ricirculazione.

Quali dui metudi di rinfrescante di circulazione sò usati in u cooler d'oliu 4

Nota: U modu di rinfrescante di circulazione di u cooler d'oliu pò esse sceltu secondu a situazione attuale.

Avemu avà parechji travagliadori eccellenti clienti assai boni à u marketing è a publicità, QC, è travagliendu cù forme di dilemma fastidiosu mentre in l'approcciu di creazione per u Radiatore d'Alluminiu Oliu Hydraulic Cooler di Fabbrica Originale cù Fan, Per sapè di più nantu à ciò chì pudemu facilmente. fate in u vostru casu, fate cuntattu cù noi in ogni mumentu.Avemu un sguardu avanti per sviluppà interazzioni di l'urganizazione superiore è à longu andà cun voi.

Fabbrica originale China Oil Cooler è Oil Cooler Hydraulic, Perchè pudemu fà queste?

Perchè: A, Semu onesti è affidabili.I nostri articuli sò d'alta qualità, prezzu attraente, capacità di furnimentu abbastanza è serviziu perfettu.

B, A nostra pusizione geografica hà un grande vantaghju.

C, Diversi tipi: Benvenuti à a vostra dumanda, Puderia esse assai apprezzata.

Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: No.11, Seven Road, Lianhe Industrial Park, Foshan City, China, 528226


Tempu di Postu: Nov-27-2022