Notizie tecniche |À chì deve esse attentu quandu si usanu accumulatori?

 

In generale, i seguenti punti deve esse attentu à quandu si usa un accumulatore:

 

  1. L'accumulatore cum'è una fonte di energia d'emergenza deve esse verificatu è mantinutu spessu per assicurà chì hè in boni cundizioni è assicurà a sicurità.
  2. L'airbag deve esse verificatu regularmente per a tenuta d'aria.A regula generale hè chì l'accumulatori utilizati in u stadiu iniziale deve esse verificatu una volta à settimana, una volta in u primu mese, è una volta à l'annu dopu.
  3. Quandu a pressione di inflazione di l'accumulatore hè più bassu di u valore specificatu, deve esse inflatu in u tempu per assicurà chì hè sempre in u megliu cundizione di travagliu.
  4. Quandu l'accumulatore ùn funziona micca, prima verificate a tenuta di l'aria di a valvula d'aria.S'ellu hè in fuga, deve esse supplementatu.Se a valvula perde oliu, deve esse verificatu se l'airbag hè dannatu.S'ellu hè una fuga d'oliu, i pezzi pertinenti devenu esse rimpiazzati.
  5. Prima di gonfià l'accumulatore di l'airbag, versà un pocu oliu idraulicu da u portu di l'oliu per ottene a lubrificazione di l'airbag.

 

Cumu gonfià:

  • Caricà l'accumulatore cù un strumentu di inflazione.
  • Quandu si gonfia, gira lentamente l'interruttore d'inflazione, è deve esse disattivatu immediatamente dopu chì l'inflazione hè cumpleta.
  • Dopu accende l'interruttore di liberazione di gas per lascià u gasu residuale in u percorsu di u gasu.
  • Duranti u prucessu di inflazione, l'attenzione deve esse pagata à l'usu di a valvula di chjude è a valvula di riduzzione di pressione trà l'arnesi di inflazione è u cilindru di nitrogenu.
  • Prima di gonfiare, prima apre a valvola di stop, poi apre lentamente a valvula di riduzzione di pressione, è gonfiate lentamente per evità danni à a capsula.
  • Dopu chì l'indicatore di l'indicatore di pressione indica chì a pressione d'inflazione hè stata righjunta, chjude a valvula di chjude.Allora spegne l'interruttore di inflazione è l'inflazione hè finita.

Nota: L'azotu deve esse aghjuntu dopu chì l'accumulatore hè stallatu, è hè strettamente pruibitu di injectà gasi inflammabili cum'è l'ossigenu, l'idrogenu è l'aria compressa.

A pressione di carica di l'accumulatore hè a siguenti:

  1. Se l'accumulatore hè utilizatu per facilità l'impattu, di solitu a pressione di travagliu o pressione ligeramente più altu in u locu di stallazione hè a pressione di carica.
  2. Se l'accumulatore hè adupratu per assorbisce a pulsazione di pressione di a pompa idraulica, in generale u 60% di a pressione di pulsazione media hè aduprata cum'è a pressione di inflazione.
  3. Se l'accumulatore hè utilizatu per almacenà l'energia, a pressione à a fine di l'inflazione ùn deve esse più di u 90% di a pressione minima di travagliu di u sistema idraulicu, ma ùn deve esse più bassu di 25% di a pressione massima di travagliu.
  4.  Se l'accumulatore hè adupratu per cumpensà a deformazione di a pressione causata da a deformazione di a temperatura di u circuitu chjusu, a so pressione di carica deve esse uguale o pocu più bassu di a pressione minima di u circuitu.

Tempu di Postu: Nov-04-2022