Notizie tecniche |Chì prublemi duvemu di solitu attentu quandu si usa u sistema idraulicu?

1. L'utilizatore deve capisce u principiu di travagliu di u sistema idraulicu, è esse familiarizatu cù a pusizione è a rotazione di diverse operazioni è manichi di regulazione.

2. Prima di guidà, verificate s'ellu i manichi di regulazione è i volanti nantu à u sistema sò stati mossi da u persunale indipindente, s'ellu a pusizione di l'interruttore elettricu è l'interruttore di viaghju hè normale, se l'installazione di l'arnesi nantu à l'ospite hè curretta è ferma, etc., e poi espone u rail di guida è u pistone.Parzialmente sguassatu prima di guidà.

3. Quandu guidanu, prima cuminciate a pompa idraulica chì cuntrola u circuitu d'oliu.Se ùn ci hè micca una pompa idraulica dedicata per u circuitu d'oliu di cuntrollu, a pompa idraulica principale pò esse cuminciata direttamente.

4. L'oliu idraulicu deve esse verificatu è rimpiazzatu regularmente.Per l'attrezzatura idraulica di novu messa in usu, u cisterna d'oliu deve esse pulita è rimpiazzata cù oliu novu dopu aduprà per circa 3 mesi.Dopu quì, pulite è cambiate l'oliu ogni sei mesi à un annu.

5. Prestate attenzione à l'aumentu di a temperatura di l'oliu in ogni mumentu durante u travagliu.Durante u funziunamentu normale, a temperatura di l'oliu in u tank di carburante ùn deve micca più di 60 ℃.Quandu a temperatura di l'oliu hè troppu altu, pruvate di rinfriscà è utilizate oliu idraulicu cù viscosità più altu.Quandu a temperatura hè troppu bassu, preheating deve esse realizatu, o u funziunamentu intermittenti deve esse realizatu prima di u funziunamentu cuntinuu per aumentà gradualmente a temperatura di l'oliu, è dopu entre in u statu di u funziunamentu ufficiale.

6. Verificate u livellu oliu per assicurà chì u sistema hà abbastanza oliu.

7. U sistemu cù u dispusitivu di scarichi deve esse esauritu, è u sistemu senza dispusitivu di scarico avissi a riciviri parechji volte à fà lu in modu naturali di gas di scarico.

8. U cisterna di carburante deve esse cupertu è stampatu, è un filtru di l'aire deve esse stallatu à u pirtusore di ventilazione sopra à u cisterna di carburante per impedisce l'intrusione di terra è umidità.Quandu u rifornimentu, deve esse filtratu per fà l'oliu pulitu.

9. U sistema deve esse equipatu di filtri grossi è fini sicondu i bisogni, è i filtri deve esse verificati, puliti è rimpiazzati spessu.

10. Per l'aghjustamentu di i cumpunenti di cuntrollu di pressione, in generale prima aghjustate a valvula di cuntrollu di pressione di u sistema - valvola di sollievu, cuminciate l'aghjustamentu quandu a pressione hè zero, aumentà gradualmente a pressione per fà ghjunghje à u valore di pressione specificata, è poi aghjustate a pressione. valvola di cuntrollu di ogni circuitu in turnu.A pressione di regulazione di a valvula di salvezza di sicurezza di a pompa idraulica di u circuitu d'oliu principale hè generalmente 10% à 25% più grande di a pressione di travagliu necessaria di l'attuatore.Per a valvula di pressione di a pompa idraulica rapida, a pressione di regulazione hè generalmente 10% à 20% più grande di a pressione necessaria.Se l'oliu di pressione di scaricamentu hè utilizatu per furnisce u circuitu di l'oliu di cuntrollu è u circuitu di l'oliu lubrificante, a pressione deve esse mantenuta in a gamma di (0,3).0,6) MPa.A pressione di regulazione di u relé di pressione deve esse generalmente più bassu di a pressione di l'oliu (0,3 ~ 0,5) MPa.

11. A vàlvula di cuntrollu di u flussu deve esse aghjustatu da u picculu flussu à u grande flussu, è deve esse aghjustatu gradualmente.A vàlvula di cuntrollu di flussu di l'attuatore di u muvimentu sincronu deve esse aghjustata à u stessu tempu per assicurà a fluidità di u muvimentu.

dx15
dx16
dx18
dx17
dx19

Tempu di Post: 19-May-2022