Doppia Felicità |"Dongxu Hydraulics" hà vintu a certificazione 2022 [PMI Pruvinciali Specializati è Sofisticati] è [u primu batch di imprese "high-tech" pruvinciali]

e1
01PMI specializate è sofisticate
U 6 di ghjennaghju di u 2023, u Dipartimentu Pruvinciali di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione di Guangdong hà annunziatu a lista diPMI specializate è sofisticatein 2022 è a lista di cumpagnie chì anu passatu a rivista in 2019. Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.à livellu provincialePMI specializate è sofisticatechì hà passatu l'auditu in 2022.

e2
Lista di Publicità 2022 diPMI specializate è sofisticate
e3
Nota: I rankings ùn sò micca in ordine particulari.
 
U 23 di ghjennaghju di u 2021, u Ministeru di e Finanze è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione anu publicatu inseme "Avvisu nantu à u sustegnu à u sviluppu di alta qualità"PMI specializate è sofisticate ".
U Ministeru Centrale di Finanze hà lanciatu una pulitica per sustene u sviluppu di alta qualità di "PMI specializate è sofisticate ".
"PMI Specializati è Sofisticati" significa chì e piccule è medie imprese anu e caratteristiche di specializazione, raffinamentu, specializazione è novità.L'imprese "Specialized and Sophisticated SMEs" sò un sustegnu impurtante per a futura catena industriale è a forza principale per rinfurzà è cumplementà a catena.Hè un gruppu di imprese pioniere selezziunate da l'Uffiziu di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione chì si concentranu in i segmenti di u mercatu, anu una forte forza d'innuvazione, una alta quota di mercatu, una tecnulugia di core maestru, è qualità è efficienza.
"Dongxu Hydraulics" hè statu sceltu cum'è "PME Specialized è Sofisticatu" impresa in a pruvincia di Guangdong sta volta, chì hè u guvernu altu ricunniscenza di "dongxu Hydraulics" in innuvazione tecnologica è forza cumpleta.
À u listessu tempu, dimustra ancu u livellu prufessiunale eccellente è u vantaghju cumpetitivu di u mercatu di "Dongxu Hydraulics".
 
02 Impresa high-tech
Recentemente, l'Uffiziu Naziunale di Gestione di Certificazione di l'Intraprese d'Alta Tecnulugia Leading Group hà publicatu un annunziu per registrà è publicità u primu batch di 5,249 imprese high-tech in Pruvincia di Guangdong in 2022, èFoshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hè statu listatu cù successu.

e4
A lista di u primu batch di imprese high-tech ricunnisciute da l'Agenzia di Certificazione Provinciale di Guangdong in 2022

e5
Nota: I rankings ùn sò micca in ordine particulari.
 
L'imprese high-tech riferenu à u sviluppu di novi campi per mezu di a scienza è a tecnulugia o l'invenzioni scientifiche, o l'operazione innovativa in i campi originali.In u mo paese, l'imprese d'alta tecnulugia si riferiscenu in generale à quelli chì cuntinueghjanu à realizà a ricerca è u sviluppu è a trasfurmazioni di i successi tecnologichi in u scopu di i "Campi High-tech Supportati Naziunale" promulgati da u statu, formanu u core di pruprietà intellettuale indipendenti. diritti di l 'impresa, è svolgi attività cummerciale basatu nantu à stu Residenti imprese sò entità ecunomica cunniscenza-intensive è tecnulugia-intensive.
 
"Dongxu Hydraulics" hà passatu cù successu a certificazione di l'imprese high-tech, chì ci incuraghjerà à cuntinuà à mantene l'innuvazione, accumulà forza tecnica, accumulà capacità di ricerca è sviluppu, è aduprà a forza scientifica è tecnologica per ghjucà u rolu di l'imprese high-tech. .È daremu un ghjocu cumpletu à u rolu di l'imprese high-tech, rinfurzà è rinfurzà ancu a cumpetitività tecnulogica core di l'imprese, aiuta l'imprese à sviluppà alta qualità, è diventate imprese d'alta qualità in u campu di l'alta tecnulugia.

e6
Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.
MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com
WEB: www.dxhydraulics.com
WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909
ADD: Factory Building 5, Area C3, Xingguangyuan Industry Base, Yanjiang South Road, Luocun Street, Nanhai District, Foshan City, Guangdong Province, China 528226

 

 


Tempu di Postu: Feb-22-2023