Notizie tecniche|Fatturi principali chì affettanu a dissipazione di u calore di l'aria Cooler

Jiangsu HELIKE Fluid Technology Co., Ltd. hè una filiale interamente di proprietà di Dongxu Hydraulics.Hè spicializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita di scambiatori di calore di piastra d'aluminiu.

1.Perchè sceglite Air Cooler

Chì sò i Fattori Principali chì Affettanu a Dissipazione di u Calore di l'Air Cooler?

Sicondu i principii termali, ci sò dui fatturi principali chì afectanu a dissipazione di u calore:

1. Zona di dissipazione di u calore è a velocità di l'aria.In fatti, altri metudi di dissipazione di u calore ponu ancu esse cumpletamente utilizati per rinfurzà l'effettu di rinfrescante.Per aumentà a freccia di rinfrescante, a velocità è a direzzione di u flussu d'aria sò chjave.

2.Main Fattori chì Affettanu a Dissipazione di Calore di Air Cooler

2. Dispositivu di rinfrescante Air.L'unità di raffreddamentu di l'aria pò esse installata verticalmente o orizontali.A prima cunsiderazione di u metudu di stallazione hè induve mandà l'aria calda attraversu u cooler.In generale, l'equipaggiu hè stallatu nantu à l'equipaggiu prutettu da a cunchiglia.Quandu a macchina hè in funzione, a temperatura interna di l'equipaggiu hè più altu ch'è a temperatura esterna, è u calore di u cooler hè dissipatu attraversu a superficia di u radiatore.À questu mumentu, se l'aria di rinfrescante esternu scorri naturalmente, u radiatore ùn pò micca solu esse rinfriscatu da a velocità di u ventu, ma ancu fà un bonu usu di a cunvezione per dissiparà u calore, è aduprà u radiatore per assorbe u calore.

3.Main Fattori chì affettanu a dissipazione di calore di Air Cooler

Prudutti bè gestiti, gruppu di redditu qualificatu, è megliu prudutti è servizii post-vendita;Avemu statu ancu una famiglia massiccia unificata, tutte e persone si fermanu cù u prezzu di l'affari "unificazione, dedizione, tolleranza" per u prezzu speciale per u refrigeratore d'oliu d'aria di tipu di fan di condensazione per u sistema idraulicu, a migliione senza fine è a lotta per una carenza di 0% sò i nostri dui. principali pulitiche di qualità.Sè avete bisognu di qualcosa, ùn esitate mai à cuntattate cun noi.

Prezzu Speciale per Raffreddatore d'oliu d'aria di tippu di fan di condensazione per u sistema idraulicu, Altu voluminu di pruduzzioni, alta qualità, consegna puntuale è a vostra satisfaczione sò garantite.Accoltamu tutte e dumande è cumenti.Avemu dinò u serviziu di l'agenzia --- chì agisce cum'è l'agente in Cina per i nostri clienti.Sè site interessatu in qualsiasi di i nostri prudutti è suluzioni o avete un ordine OEM da cumpiendu, assicuratevi di cuntattateci avà.U travagliu cun noi vi risparmià soldi è tempu.

I nostri marchi in Cina includenu:
①Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.→DONGXU
Prudutti principali: coolers d'aria, coolers d'acqua, coolers d'oliu, campane, accoppiamenti, sistemi idraulichi, cilindri d'oliu, pulizia di finestri, etc.
②Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.→HELIKE
Prudutti principali: fucalizza nantu à i refrigeratori d'oliu / aria speciale di alta qualità per a machina di custruzzione.
③Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.→BOKADE
Prudutti principali: macchine industriali oliu / aria coolers, acqua coolers.
④Ningbo Fenghua Parts Hydraulic No. 3 Factory→DOXUDA
Pruduttu principali: Accumulator.
⑤Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd.→KAYDUN
Prudutti principali: focu annantu à u sistema idraulicu, u bancu di prova di i cumpunenti idraulichi, a centrale elettrica di l'equipaggiu mobile, u sistema di lubrificazione.

Infine, a relazione trà i marchi di a cumpagnia sopra citata.
Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hà trè filiali: Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd., Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd., è Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.
U holding di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.: Ningbo Fenghua No 3 Hydraulic Parts Factory, etc.

Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd&Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: No.11, Seven Road, Lianhe Industrial Park, Foshan City, Guangdong Province, China, 528226

& No. 7 Xingye Road, Zhuxi Industrial Concentration Zone, Zhoutie Town, Yixing City, Jiangsu Province, China


Tempu di post: 18-Jan-2023