Notizie tecniche|Quali sò i prublemi cumuni di u Cooler Air Oil Hydraulic?

Jiangsu HELIKE Fluid Technology Co., Ltd. hè una filiale interamente di proprietà di Dongxu Hydraulics.Hè spicializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita di scambiatori di calore di piastra d'aluminiu.

1.Perchè sceglite Air Cooler

U refrigeratore d'aria d'oliu hè un tipu d'attrezzatura di rinfrescante d'oliu comunmente utilizatu in u sistema idraulicu è u sistema di lubrificazione.L'equipaggiu pò realizà u scambiu di calore trà dui media fluidi cù una certa differenza di temperatura, per riduce a temperatura di l'oliu è assicurà u funziunamentu normale di u sistema.
Parlemu di i prublemi spessu scontri in l'usu di coolers oliu-aria rinfriscati à l'aria:

1.Core burst:

L'esplosione di u core di u cooler di l'oliu idraulicu hè principalmente dovutu à a pressione eccessiva di ritornu di l'oliu di u sistema idraulicu è a resistenza à bassa pressione di u cooler.I causi pussibuli sò:

① Scelta di mudellu inappropriata.Durante a selezzione di u mudellu, l'utilizatore prova à furnisce parametri precisi à u venditore per u calculu di parametri.Se i paràmetri sò imprecisi o incompleti, affettaranu u ghjudiziu di u venditore è causanu una selezzione di mudellu impropriu.

②A qualità di u cooler d'aria di l'oliu idraulicu ùn hè micca standard, o a resistenza di pressione scritta in u manuale ùn currisponde à a situazione attuale.

2. Perdite d'oliu:

Parechji prudutti si rompenu è sguassate dopu un cortu periodu di usu.Chì ghjè u mutivu di questu?

A situazione generale hè chì u flussu di l'oliu supera u flussu di l'oliu cunsigliatu di u radiatore, risultatu in una pressione di retroazione eccessiva è sopra a capacità di pressione di u radiatore.

A suluzione hè di rimpiazzà u radiatore cù un flussu d'oliu più grande o installà una valvula di cuntrollu.

3.L'effettu di rinfrescante di u cooler d'aria d'oliu idraulicu hè ridutta:

Parechje volte hè perchè l'utilizatori ùn fate micca attente à mantene a freschezza pulita.Siccomu ci sò più o menu polvera o altri oggetti flottanti in l'ambiente induve u cooler hè utilizatu, a terra si formarà nantu à a superficia di u cooler dopu à un bellu pezzu, chì affetta assai l'efficienza di rinfrescante.

Per quessa, deve esse pulita regularmente per impediscenu l'accumulazione di terra, soprattuttu in un ambiente polverosu, è deve esse pulita à spessu.

2.What sò i prublemi cumuni di oliu idraulicu air cooler
3.What sò i prublemi cumuni di oliu idraulicu air cooler
4.What sò i prublemi cumuni di oliu idraulicu air cooler

I nostri perseguimenti eterni sò l'attitudine di "guardà u mercatu, cunsidereghja u custumu, cunsidereghja a scienza" è a teoria di "qualità a basa, crede in u primu è gestione avanzata" per High Quality for Ce 380V/50Hz Industrial Modular Chiller d'Acqua Raffreddata à Aria, Accogliamu calorosamente i clienti di tuttu u mondu per quasi ogni tipu di cooperazione cun noi per custruisce un putenziale di vantaghju mutuale.Avemu dedicatu di tuttu u core à furnisce i cunsumatori a megliu cumpagnia.

Alta Qualità per a China Industrial Water Chiller è Air Cooled Chiller, Aspittemu d'offre merchandise è servizii à più utilizatori in i mercati mundiali aftermarket;avemu lanciatu a nostra strategia di marca glubale fornendu i nostri eccellenti beni in u mondu in virtù di i nostri partenarii ben reputati chì permettenu à l'utilizatori mundiali di mantene u ritmu di l'innuvazione tecnologica è i rializazioni cun noi.

I nostri marchi in Cina includenu:
①Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.→DONGXU
Prudutti principali: coolers d'aria, coolers d'acqua, coolers d'oliu, campane, accoppiamenti, sistemi idraulichi, cilindri d'oliu, pulizia di finestri, etc.
②Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.→HELIKE
Prudutti principali: fucalizza nantu à i refrigeratori d'oliu / aria speciale di alta qualità per a machina di custruzzione.
③Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.→BOKADE
Prudutti principali: macchine industriali oliu / aria coolers, acqua coolers.
④Ningbo Fenghua Parts Hydraulic No. 3 Factory→DOXUDA
Pruduttu principali: Accumulator.
⑤Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd.→KAYDUN
Prudutti principali: focu annantu à u sistema idraulicu, u bancu di prova di i cumpunenti idraulichi, a centrale elettrica di l'equipaggiu mobile, u sistema di lubrificazione.

Infine, a relazione trà i marchi di a cumpagnia sopra citata.
Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hà trè filiali: Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd., Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd., è Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.
U holding di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.: Ningbo Fenghua No 3 Hydraulic Parts Factory, etc.

Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd&Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: No.11, Seven Road, Lianhe Industrial Park, Foshan City, Guangdong Province, China, 528226

& No. 7 Xingye Road, Zhuxi Industrial Concentration Zone, Zhoutie Town, Yixing City, Jiangsu Province, China


Tempu di post: 13-Jan-2023