Notizie tecniche|I periculi di a contaminazione di l'oliu

Notizie tecniche|I periculi di a contaminazione di l'oliu (1)

 

prefazione

Classificazione di l'usu di cuntaminazione di i cumpunenti:

I contaminanti in l'oliu causanu diverse forme di usu di i cumpunenti.Particelle solidi entranu in a liberazione di u paru in muvimentu di u cumpunente, pruvucannu l'usura di taglio o l'usura di fatigue nantu à a superficia di a parte.L'impattu di particeddi solidi in u flussu di liquidu d'alta veloce nantu à a superficia di a parte provoca l'erosione è l'usura.L'acqua in l'oliu è i prudutti di l'ossidazione è u deterioramentu di l'oliu corroderanu i cumpunenti.Inoltre, l'aria in u fluidu di u sistema provoca cavitation, chì porta à l'erosione è a distruzzione di e superfici di cumpunenti.

 

Notizie tecniche|I periculi di a contaminazione di l'oliu (2)

1. Bloccu di cumpunenti è fallimentu di clamping

I particeddi solidi bluccanu u gap è l'orifiziu di a valvula idraulica, facendu chì u core di a valvula si blocca è clamp, affettendu u funziunamentu di u funziunamentu di a valvula, è ancu pruvucannu u cumpunente à malfunzionamentu, risultatu in fallimentu di u sistema.      

2. Accelerate a degradazione di u rendiment di l'oliu

L'acqua, l'aria è u calore in l'oliu sò cundizioni necessarii per l'oxidazione di l'oliu.I particeddi di metalli in l'oliu ghjucanu un rolu cataliticu impurtante in l'ossidazione di l'oliu.

Inoltre, l'acqua è e bolle d'aria sospese in l'oliu riducenu a forza di a film d'oliu trà e coppie in muvimentu è riduce u rendiment di lubricante.

Notizie tecniche|I periculi di a contaminazione di l'oliu (3)

Notizie tecniche|I periculi di a contaminazione di l'oliu (4)

 

disclaimer

U cuntenutu di sopra vene da l'infurmazione publica in Internet è hè solu utilizatu per a cumunicazione è l'apprendimentu in l'industria.L'articulu hè l'opinione indipendente di l'autore è ùn rapprisenta micca a pusizione di DONGXU HYDRAULICS.Se ci sò prublemi cù u cuntenutu di u travagliu, i diritti d'autore, etc., per piacè cuntattateci in 30 ghjorni da a publicazione di stu articulu, è sguassemu immediatamente u cuntenutu pertinente.

Notizie tecniche|I periculi di a contaminazione di l'oliu (5)

 

Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.hà trè filiali:Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd., Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd., èGuangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.
A cumpagnia holding diFoshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.: Ningbo Fenghua No. 3 Hydraulic Parts Factory, etc.

 

Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. 

&Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD:Factory Building 5, Area C3, Xingguangyuan Industry Base, Yanjiang South Road, Luocun Street, Nanhai District, Foshan City, GuangdongPruvincia,Cina 528226

&N ° 7 Xingye Road, Zhuxi Industrial Concentration Zone, Zhoutie Town, Yixing City, Jiangsu Province, China


Tempu di post: 20-mar-2023