Notizie tecniche|Dr.Zhang Haiping, un espertu idraulicu anzianu, hè ghjuntu per guidà è pruvà a tenuta d'aria di u cooler

Jiangsu HELIKE Fluid Technology Co., Ltd.hè una filiale interamente di proprietà di Dongxu Hydraulics.Hè spicializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita di scambiatori di calore di piastra d'aluminiu.

sderdf (1)

Focus in ingegneria / machini industriali di alta qualità radiatori d'oliu raffreddati à l'aria

prefazione

A prova hè l'anima di l'idraulica

Dopu chì a produzzione di u cooler hè finita, una prova di tenuta d'aria hè necessaria per verificà s'ellu ci hè una fuga trà i cumpunenti.I coolers cù alta toxicità media, periculi o petite fuga ùn sò micca permessi d'esse inspeccionati, è solu l'equipaggiu chì passa l'ispezione pò esse mandatu à i clienti per l'usu, cusì cumu fà a prova di ermetica più fresca?Fighjemu brevemente quì sottu.

 drtfd (1)

U duttore Zhang Haiping, un espertu idraulicu anzianu, hè vinutu per guidà è pruvà l'impermeabilità di u cooler.

drtfd (2)

drtfd (3)

dtrfg

A prova di tenuta à l'aria pò esse realizata simultaneamente cù a prova di pressione di l'aria 

Per i coolers chì necessitanu una prova di tenuta à l'aria, a prova di tenuta d'aria pò esse realizata simultaneamente cù a prova di pressione di l'aria, è a pressione di prova deve esse a pressione di a prova di pressione d'aria.

A pressione di a prova di ermetica ùn deve micca più di a pressione di u disignu, è l'ispezione di a tenuta d'aria pò esse realizatu durante u prucessu di rinfurzà a pressione;

Preparate guarnizioni di ricambio prima di a prova di pressione;

L'anellu di prova di pressione è l'altri bulloni di pressione di cunnessione deve esse cumplettamente pienu, è a stallazione à intervalli ùn hè micca permessa, è i bulloni sò almenu uguali à i noci, è i fibbie mancanti ùn sò micca permessi.

drtfd (5)

Gas di prova di tenuta à l'aria 

U gasu utilizatu per a prova di ermeticità di i coolers deve esse aria secca è pulita, nitrogenu o altri gasi inerti.

drtfd (6)

A pressione di prova deve cresce lentamente, è mantene a pressione per 10 minuti dopu avè righjuntu a pressione di prova specifica;

Allora riduce lentamente a pressione di u disignu, è applicà acqua saponata à tutte e saldature è ghjunti è guarnizioni di flange per l'ispezione.

Se si trova una fuga, deve esse riparata è riprovata per a pressione idraulica è a tenuta di l'aria finu à chì hè qualificata.

Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.hà trè filiali:Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd., Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd., èGuangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.
A cumpagnia holding diFoshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.: Ningbo Fenghua No. 3 Hydraulic Parts Factory, etc.

Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. 

&Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: Factory Building 5, Area C3, Xingguangyuan Industry Base, Yanjiang South Road, Luocun Street, Nanhai District, Foshan City, Guangdong Province, China 528226

& No. 7 Xingye Road, Zhuxi Industrial Concentration Zone, Zhoutie Town, Yixing City, Jiangsu Province, China


Tempu di Postu: Mar-08-2023