Notizie tecniche|Caratteristiche di u produttu di a serie DX Air Cooler

Jiangsu HELIKE Fluid Technology Co., Ltd. hè una filiale interamente di proprietà di Dongxu Hydraulics.Hè spicializata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita di scambiatori di calore di piastra d'aluminiu.

1.Perchè sceglite Air Cooler

I prudutti di a serie DX sò cuncepiti in diversi tipi è specificazioni, chì ponu risponde à e esigenze di parechje occasioni. 

● U cooler deve esse equipatu cù diverse forme di circuiti di bypass per prutege u core cooler da danni.

A. Loop bypass di pressione

U circuitu di bypass di pressione hè divisu in circuitu di bypass di pressione integrata o esterna, è a pressione di apertura di a valvula di bypass hè stabilita à 5bar.Quandu a pressione di u fluidu chì entra in u cooler hè ≤5bar, a valvula di bypass hè chjusa, è u fluidu circula torna à u tank d'oliu attraversu u canali internu di u cooler.Quandu a pressione di u fluidu chì entra in u cooler hè ≥5bar, a valvula di bypass hè aperta.U fluidu ùn passa micca per u canali internu di u cooler, ma torna direttamente à u tank d'oliu attraversu u circuitu di bypass, chì evita o riduce u dannu à u cooler causatu da a pressione di retroazione causata da a pressione di l'impattu è u flussu eccessivu.

B. Loop bypass di cuntrollu di temperatura

A temperatura di u funziunamentu di a valvula di cuntrollu di temperatura in u circuitu di bypass di cuntrollu di temperatura hè 40 ° C, vale à dì:

- Quandu a temperatura di l'oliu hè menu o uguale à 40 ° C, a valvula di cuntrollu di temperatura hè aperta, è l'oliu ùn passa micca per u cooler.U circuitu di bypass torna direttamente à u tank d'oliu, evitendu cusì danni à u cooler è à i cumpunenti di u sistema per via di una pressione di retroazione eccessiva generata in cundizioni di bassa temperatura.

- Quandu a temperatura di l'oliu hè più altu di 40 ° C, l'apertura di a valvula di cuntrollu di temperatura diventa più chjuca gradualmente.À questu tempu, una parte di u fluidu passa per u cooler, è una parte di u fluidu torna direttamente à u tank d'oliu.

-Quandu a temperatura di l'oliu hè più altu di 60 ° C, a valvula di cuntrollu di temperatura hè completamente chjusa, è tuttu u fluidu hè rinfriscatu da u cooler.Stu circuitu di bypass hè adattatu per u circuitu di u sistema cù frequenti startups à bassa temperatura.In u sistema di lubricazione, per via di l'aumentu di a viscosità di l'oliu à bassa temperatura, una certa pressione di retrocede serà generata quandu passa per u cooler.Questu aumenterà a carica di u sistema è pruvucarà certi danni à u cooler è i cumpunenti di u sistema, per quessa, hè cunsigliatu di utilizà un circuitu di bypass di cuntrollu di temperatura per un tali sistema.

● I prudutti di a serie DX sò furnuti cù una interfaccia di interruttore di temperatura, chì pò ancu esse usata cum'è un portu di l'oliu, è i varii tipi di ingressu è uscita d'oliu sò cunvenuti per a stallazione è l'usu. 

● Per l'utilizazione in ambienti spiciali, pò esse stallati rete antipolvere o rete anti-petra per prutege u cooler.

2.Product Features di DX Series Air Cooler

Semu cunvinti chì cù sforzi cumuni, a piccula impresa trà noi ci portarà benefici mutuali.Pudemu assicurà a qualità di i prudutti è u prezzu di vendita competitivu per u Cooler d'oliu d'aria di fabbrica originale per u veiculu di l'ingegneria, u nostru scopu hè di creà una situazione Win-win cù i nostri clienti.Cridemu chì seremu a vostra megliu scelta."Reputazione Prima, Clienti Prima di tuttu. "Aspittendu a vostra dumanda.

Fabbrica originale China Air / Oil Cooler è Unità di Raffreddamentu d'Oliu, Cù u sustegnu di i nostri prufessiunali assai sperimentati, fabrichemu è furnimu merchenzie di megliu qualità.Quessi sò testati di qualità in diverse occasioni per assicurà chì solu una gamma impeccabile hè consegnata à i clienti, persunalizemu ancu l'array secondu a necessità di i clienti per risponde à i bisogni di i clienti.

I nostri marchi in Cina includenu:
①Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.→DONGXU
Prudutti principali: coolers d'aria, coolers d'acqua, coolers d'oliu, campane, accoppiamenti, sistemi idraulichi, cilindri d'oliu, pulizia di finestri, etc.
②Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.→HELIKE
Prudutti principali: fucalizza nantu à i refrigeratori d'oliu / aria speciale di alta qualità per a machina di custruzzione.
③Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.→BOKADE
Prudutti principali: macchine industriali oliu / aria coolers, acqua coolers.
④Ningbo Fenghua Parts Hydraulic No. 3 Factory→DOXUDA
Pruduttu principali: Accumulator.
⑤Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd.→KAYDUN
Prudutti principali: focu annantu à u sistema idraulicu, u bancu di prova di i cumpunenti idraulichi, a centrale elettrica di l'equipaggiu mobile, u sistema di lubrificazione.

Infine, a relazione trà i marchi di a cumpagnia sopra citata.
Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hà trè filiali: Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd., Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd., è Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.
U holding di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.: Ningbo Fenghua No 3 Hydraulic Parts Factory, etc.

Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd&Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: No.11, Seven Road, Lianhe Industrial Park, Foshan City, Guangdong Province, China, 528226

& No. 7 Xingye Road, Zhuxi Industrial Concentration Zone, Zhoutie Town, Yixing City, Jiangsu Province, China


Tempu di Postu: 16-Jan-2023