Notizie Tecniche|Ogni sistema idraulicu industriale chì funziona sopra à 140 gradi hè troppu caldu

Cum'è u clima diventa più frescu, probabilmente ùn vi preoccupate micca troppu di l'aumentu di a temperatura di l'oliu, ma a verità hè chì qualsiasi sistema idraulicu industriale chì supera i 140 gradi hè troppu caldu.Nota chì a vita di l'oliu hè dimezzata per ogni 18 gradi sopra 140 gradi.I sistemi chì operanu à alta temperatura pò furmà fanghi è vernici, chì ponu causà tappi di valvula per aderisce.

Notizie tecniche|Principiu di a tecnulugia di raffreddamentu di radiatori (1)
E pompe è i mutori idraulichi passanu più oliu à alte temperature, facendu chì a macchina funziona à una velocità più lenta.In certi casi, a temperatura di l'oliu elevata risultatu in una perdita di putenza, pruvucannu chì u mutore di a pompa di l'accionamentu di a pompa per tira più corrente per correre u sistema.L'O-rings s'induriscenu ancu à e temperature più elevate, causendu più perdite in u sistema.Allora, chì cuntrolli è teste deve esse realizatu à una temperatura di l'oliu sopra à 140 gradi?
Ogni sistema idraulicu genera una certa quantità di calore.Circa 25% di l'input di energia elettrica serà utilizatu per superà a perdita di calore in u sistema.Sempre chì l'oliu hè traspurtatu in u reservoir è ùn faci micca travagliu utile, u calore hè liberatu.
E tolleranze in pompe è valvole sò tipicamente in deci millesimi di inch.Queste tolleranze permettenu à picculi quantità di oliu per sguassate continuamente i cumpunenti interni, facendu chì a temperatura di u fluidu aumentà.Quandu l'oliu scorri attraversu e linee, scontra una seria di resistenze.Per esempiu, i regulatori di flussu, i valvule proporzionali è i servovalvule cuntrollanu u flussu di l'oliu restringendu u flussu.Quandu l'oliu passa per a valvula, una "caduta di pressione".Questu significa chì a pressione di ingressu di a valvula hè più altu ch'è a pressione di uscita.Sempre chì l'oliu scorri da a pressione più alta à a pressione più bassa, u calore hè liberatu è assorbutu da l'oliu.
Duranti u disignu iniziale di u sistema, e dimensioni di u cisterna è u scambiu di calore sò stati pensati per sguassà u calore generatu.U reservoir permette à qualchì calore di scappà à traversu i mura à l'atmosfera.Quandu hè dimensionatu bè, u scambiatore di calore deve eliminà l'equilibriu di u calore, chì permette à u sistema di operare à una temperatura di circa 120 gradi Fahrenheit.
Figura 1. A tolleranza trà u pistone è u cilindru di una pompa di displacement compensata di pressione hè di circa 0,0004 in.
U tipu più cumune di pompa hè a pompa di pistone compensata di pressione.A tolleranza trà u pistone è u cilindru hè di circa 0,0004 inch (Figura 1).Una piccula quantità di oliu chì abbanduneghja a pompa supera queste tolleranze è scorri in a carcassa di a pompa.L'oliu torna in u cisterna attraversu a linea di drenu di u carter.U flussu di drenu in questu casu ùn faci micca un travagliu utile, cusì hè cunvertitu in calore.
U flussu normale da a linea di drenu di carter hè da 1% à 3% di u voluminu massimu di a pompa.Per esempiu, una pompa di 30 GPM (gpm) deve avè da 0,3 à 0,9 GPM d'oliu chì torna à u cisterna attraversu u drenu di u carter.Un forte aumentu di stu flussu risultatu in un aumentu significativu di a temperatura di l'oliu.
Per pruvà u flussu, una linea pò esse injertata nantu à un vasu di grandezza è tempu cunnisciuta (Figura 2).Ùn tenite micca a linea durante sta prova, salvu chì ùn avete verificatu chì a pressione in a manguera hè vicinu à 0 libra per inch square (PSI).Invece, assicuratelu in un cuntainer.
Un metru di flussu pò ancu esse stallatu in permanenza in a linea di drenu di carter per monitorà u flussu.Questa ispezione visuale pò esse fatta periodicamente per determinà a quantità di bypass.A pompa deve esse rimpiazzata quandu u cunsumu d'oliu righjunghji u 10% di u voluminu di a pompa.
Una pompa di spostamentu variabile cumpensu di pressione tipica hè mostrata in a Figura 3. Duranti u funziunamentu normale, quandu a pressione di u sistema hè sottu à u paràmetru di compensatore (1200 psi), i surgenti mantenenu u swashplate internu à u so angolo massimu.Questu permette chì u pistone si move in tuttu è fora, chì permette à a pompa di furnisce u voluminu massimu.U flussu à l'output di a pompa hè bluccatu da a bobina di compensatore.
Appena a prissioni aumenta à 1200 psi (fig. 4), u spool compensator si move, dirigendu l'oliu in u cilindru internu.Quandu u cilindru hè allargatu, l'angolo di a lavatrice s'avvicina à a pusizione verticale.A pompa furnisce l'oliu quant'è necessariu per mantene l'impostazione di primavera di 1200 psi.L'unicu calore generatu da a pompa à questu puntu hè l'oliu chì scorri per u pistone è a linea di pressione di u carter.
Per determinà quantu calore generarà una pompa quandu hè compensata, utilizate a formula seguente: Cavalli (hp) = GPM x psi x 0.000583.Assumindu chì a pompa furnisce 0,9 gpm è chì a giunta di espansione hè stabilita à 1200 psi, u calore generatu hè: HP = 0,9 x 1200 x 0,000583 o 0,6296.
Sempre chì u sistema cooler è u reservoir pò piglià almenu 0,6296 hp.calore, a temperatura di l'oliu ùn cresce.Se a tarifa di bypass hè aumentata à 5 GPM, a carica di calore aumenta à 3,5 cavalli (hp = 5 x 1200 x 0,000583 o 3,5).Se u cooler è u reservoir ùn ponu micca sguassà almenu 3,5 cavalli di calore, a temperatura di l'oliu aumenterà.
Risu.2. Verificate u flussu di l'oliu cunnessu a linea di drenu di carter à un cuntinuu di dimensione cunnisciuta è misurà u flussu.
Parechje pompe compensate di pressione utilizanu una vàlvula di rilievu di pressione cum'è una copia di salvezza in casu chì a bobina di compensatore si blocca in a pusizione chjusa.L'impostazione di a vàlvula di salvezza deve esse 250 PSI sopra l'impostazione di compensatore di pressione.Se a vàlvula di salvezza hè impostata più altu ch'è u paràmetru di u compensatore, nisun oliu ùn deve scorri à traversu a bobina di a vàlvula di salvezza.Dunque, a linea di cisterna à a valvula deve esse à a temperatura ambiente.
Se u compensatore hè fissatu in a pusizione indicata in fig.3, a pompa da sempre u voluminu massimu.L'oliu eccessivu chì ùn hè micca usatu da u sistema tornerà à u tank per mezu di a valvula di succorsu.In questu casu, assai calore serà liberatu.
Spessu, a pressione in u sistema hè adattatu aleatoriamente per fà chì a macchina sia megliu.Se u regulatore lucale cù un pomo stabilisce a pressione di compensatore sopra à u paràmetru di a vàlvula di salvezza, l'excedente di l'oliu torna à traversu a vàlvula di salvezza à u tank, facendu chì a temperatura di l'oliu aumentà di 30 o 40 gradi.Se u compensatore ùn si move micca o hè stallatu sopra à u paràmetru di a valvula di sollievu, pò esse generatu assai calore.
Assumindu chì a pompa hà una capacità massima di 30 gpm è a valvula di sollievu hè stabilita à 1450 psi, a quantità di calore generata pò esse determinata.Se un mutore elettricu di 30 cavalli (hp = 30 x 1450 x 0,000583 o 25) hè stata utilizata per guidà u sistema, 25 cavalli seranu cunvertiti in calore in idle.Siccomu 746 watts equivale à 1 cavallu, 18.650 watts (746 x 25) o 18,65 kilowatts d'electricità seranu sprechi.
L'altri vàlvule utilizati in u sistema, cum'è e vàlvule di drenaje di a bateria è e vàlvule di purga, ponu ancu micca aperte è permettenu à l'oliu di bypassà u tank d'alta pressione.A linea di cisterna per queste valvule deve esse à a temperatura ambiente.Un'altra causa cumuna di generazione di calore hè bypassing i sigilli di pistone di cilindru.
Risu.3. Questa figura mostra una pompa di cilindrata variabile cumpensata di pressione durante u funziunamentu normale.
Risu.4. Prestate attenzione à ciò chì succede à a bobina di compensatore di a pompa, u cilindru internu è a piastra oscillante mentre a pressione aumenta à 1200 psi.
U scambiatore di calore o cooler deve esse supportatu per assicurà chì l'excedente di u calore hè eliminatu.Se si usa un scambiatore di calore aria-aria, l'aletta di freschezza deve esse pulita periodicamente.Un degreaser pò esse necessariu per pulizziari l'alette.L'interruttore di temperatura chì accende u ventilatore cooler deve esse stabilitu à 115 gradi Fahrenheit.Se si usa un cooler d'acqua, una valvula di cuntrollu di l'acqua deve esse installata in a pipa d'acqua per cuntrullà u flussu à traversu a pipa più fresca à u 25% di u flussu d'oliu.
U cisterna d'acqua deve esse pulita almenu una volta à l'annu.Altrimenti, u limo è altri contaminanti copre micca solu u fondu di u tank, ma ancu i so mura.Questu permetterà à u tank per agisce cum'è un incubatore invece di dissiparà u calore à l'atmosfera.
Ricertamenti eru in a fabbrica è a temperatura di l'oliu nantu à u stacker era 350 gradi.Risultava chì a pressione era sbilanciata, a valvula di sollievu manuale di l'accumulatore idraulicu era parzialmente aperta, è l'oliu era furnitu constantemente per mezu di u regulatore di flussu, chì attuava u mutore idraulicu.A catena di scaricamentu guidata da u mutore opera solu da 5 à 10 volte durante un turnu di 8 ore.
U compensatore di a pompa è a vàlvula di sollievu sò stallati currettamente, a vàlvula manuale hè chjusa, è l'electricista de-energizes a valvula di u mutore, chjudendu u flussu attraversu u regulatore di flussu.Quandu l'equipaggiu hè stata verificata 24 ore dopu, a temperatura di l'oliu era cascata à 132 gradi Fahrenheit.Di sicuru, l'oliu hà fiascatu è u sistema deve esse lavatu per sguassà u fangu è u vernice.L'unità deve ancu esse piena di oliu novu.
Tutti sti prublemi sò creati artificialmente.I manipolatori lucali anu stallatu un compensatore sopra à a vàlvula di rilievu per permette à u voluminu di a pompa di vultà à u reservoir d'alta pressione quandu nunda ùn viaghja nantu à a pavimentazione.Ci hè ancu persone chì ùn ponu micca chjude cumplettamente a valvula manuale, permettendu à l'oliu di rinvià in u tank d'alta pressione.Inoltre, u sistema era pocu programatu, facendu chì a catena operava continuamente quandu era solu bisognu à esse attivatu quandu a carica hè stata eliminata da u stacker.
A prossima volta chì avete un prublema termale in unu di i vostri sistemi, cercate l'oliu chì scorri da un sistema di pressione più altu à un sistema più bassu.Quì pudete truvà prublemi.
Dapoi u 2001, DONGXU HYDRAULIC hà furnitu furmazione idraulica, cunsulenza è valutazioni di affidabilità à l'imprese in l'industria.

 

 

 

Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd. hà trè filiali: Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd., Guangdong Kaidun Fluid Transmission Co., Ltd., è Guangdong Bokade Radiator Material Co., Ltd.
U holding di Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.: Ningbo Fenghua No 3 Hydraulic Parts Factory, etc.

 

 

Foshan Nanhai Dongxu Hydraulic Machinery Co., Ltd.

&Jiangsu Helike Fluid Technology Co., Ltd.                                                                                     

MAIL:  Jaemo@fsdxyy.com

WEB: www.dxhydraulics.com

WHATSAPP/SKYPE/TEL/WECHAT: +86 139-2992-3909

ADD: Factory Building 5, Area C3, Xinguangyuan Industry Base, Yanjiang South Road, Luocun Street, Nanhai District, Foshan City, Guangdong Province, China 528226

& No. 7 Xingye Road, Zhuxi Industrial Concentration Zone, Zhoutie Town, Yixing City, Jiangsu Province, China


Tempu di Post: 26-May-2023